dimarts, 21 de juliol del 2015

DE VACANCES A MURCIA


Hola moler@s i monter@s.

Com la majoria ja sabeu tinc uns amics a Lorca (Murcia) que me'ls estimo moltiiiiiiisim i passo bastant de temps amb ells i aqui estic a casa seva.

Jo vaig arribar el dijous dia 16 a les 13:08 h i desde aquell dia no paro de passar m'ho bomba: hem fet una festa de pijames, hem anat a dinar a llocs molt guais, he pujat a un inflable, hem menjat creps amb xocolata farcida fets per nosaltres i el meu pare per el dia de Sant Joan va reservar alguns petards i els vam tirarabans d'ahir bueno ja us ho podeu imaginar. Espero que el vostre estiu sigui tant super guai i mega fabulos com el meu.


Bueno ara us explicaré el meu planing d'avui:
Al matí començaré a fer els deures que són estudiar, fer el llibret de mates i publicar. Aleshores en acabar aixó prepararem els entrepans en deixar aixó enllestit anirem a la platja a passar el dia.


Bueno que us ho passeu molt bé disfruteu de l'estiu, anaeu molt a la platja feu activitats amb la familia, mengeu gelats i lo havitual banyeu-vos molt a la piscina.

Nom: Noelia Rico
Data:20/07/2015

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada