divendres, 31 de juliol del 2015

AL FONS DEL MAR



Hola, moler@s i monter@s, com aneu?

Ahir vaig anar a la platja de Terreros, a fer unes activitats a l'aigua. La meva mare, la seva amiga i jo vam anar al fons del mar amb un kayak, i vam estar perseguint al Miguel el pare de la cosina d'Andrés, Andrés, el meu germà, a Javier, i a Elena la cosina d'Andrés. Ells van montar en una barca amb pedals i nosaltres amb el kayak.Va ser super divertit i al cap de poca estona la meva mare, la seva amiga (la mare d'Andrés), el pare d'Andrés i jo vam pujar a la barca amb pedals que en arribar molt al fons ens vam tirar a l'aigua i vam intentar de tocar el fons peró a mi se'm va fer impossible, a la meva mare i a la seva amiga si que van arribar.

Va ser super divertiiit perquè mai havia pujat en un kayak ni en una barca amb pedals. Va ser super emocionant.

















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada