divendres, 30 de juliol del 2010

PORT AVENTURA I HOTEL A SALOU

Hola! Com van les vacances d'estiu?
Ccom us vaig dir vaig anar a PORT AVENTURA PARK. Vaig anar amb els meus tiets, el meu cosí, els meus pares, el meu germà, i jo.
Vam sortir de casa a las 8:00h. I vam arribar a las a les 9:45. Quant vam entrar al parc, eres les 10:10.
La primera atracció que ens vam montar va ser el DRAGON KHAN, vam estar 1 hora 3 quarts de cua. A totes les atraccions ens montavam el meu pare, el meu tiet, el meu cosí i jo. La meva tieta i la meva mare estaban amb el meu germà (Mario), a les atraccions que el meu germà podia pujar.
Però cada vegada que sortíam d'una atracció, trucavam a la meva mare pel mòvil per saber per on estaben. I llavors ens veiem.
La segona atracció que vam pujar va ser la STAMPIDA , en aquesta vam estar 30 minuts.
Desprès vam anar a dinar.
Quant vam acabar de dinar vam anar al HURAKAN CONDOR, i vam estar 1 hora.
Aquella va ser la quarta atracció.
La cinquena va ser SILVER RIVER FLUME, i vam estar 45 minuts.
La ultima atracció va ser unes de les millors de tot el món. El famós FURIUS BACO. Vam estar 2 hores de cua. La foto és del FURIUS BACO.
Desprès ja vam marxar cap a l'hotel...Eren les 21:30 o 22:00h. Quant vam arribar allà, a l'hotel, vam sopar. I quant vam acabar vam anar a pujar les maletes a l'habitació.
Final-ment com tots estavam cansats vam anar a dormir.
Al dia següent, era dia 28/7/10. Ens vam llevar i vam anar a esmorzar, desprès vam anar a la piscina una bona estona.
Jo ja estava cansada de tanta piscina, i llavors vaig dir-li a la meva mare i el meu pare si anem a dinar i van dir que si.
Quant vam acabar, el meu germà va fer la migdiada i el meu pare estava amb ell. El meu tiet estava a la seva habitació.
La meva mare, la meva tieta, el meu cosí i jo, mentres que el meu germà dormía vam anar al SPA.
Era molt gran.
Desprès vam anar a menjar un gelat, el meu germà ja s'habia llevat i va vindre amb nosaltres, el meu pare i el meu tiet també.
Vam estar per l'hotel i vam pujar tots a l'abitació per posar-nos guapos per la nit.
Ens vam posar "GUAPOS" je, je, je, i vam anar a donar una volta per Salou.
Jo em vaig fer trenetes al cap. Però només el serrell. Si em veieu pel poble o per algun lloc ja m'he les veure-ho.
El dia següent ja vam marxar cap a casa, no vam fer gaire cosa. Quant ens vam llevar vam anar aa esmorzar i desprès (com no) a la piscina.
El meu pare, el meu tiet, i el meu germà es van quedar a l'hotel mentre que la meva mare, la meva tieta, el meu cosí i jo anavam a donar una volta al costat de l'hotel.
A QUE NO HO SABIA-HO? AQUELL DIA, DIA 29 DE JULIOL VA SER EL MEU SANT.
Quant vam anar a donar una volta la meva mare em va comprar una polsera que posava el meu nom. M'he la va comprar perquè era el meu sant, la meva tieta em va comprar pel meu sat unes ulleres de sol.
La meva mare tambè em va regalar les trenetes.
Al meu germà li vam comprar un cotxe que dona voltes amb el depès com el condueixes amb el mando.
També li vam comprar un ninot que plora, perquè a ell li agraden molt els nadons.
Quant vam arribar a l'hotel ja vam marxar cap a casa.