divendres, 23 de juliol del 2010

DIA AL MARINELAND

El dia 20-7-10 (Dimarts) vaig anar al Marineland. Vam anar els meus àvis, els meus oncles, els meus pares, el meu germà i jo.
Vam anar amb cotxe. Està situat a la carretera de Malgrat de Mar a Palafolls. Però està a Palafolls.
Ens ho vam passar molt bé. Quant vam arribar allà, ens van fer una foto a mi i al meu germà. Però la foto era amb un lloro, però de veritat. El lloro era blanc.
Quant vam acabar de fer-nos la foto vam anar a buscar lloc per menjar. Vam trobar una ombra i allà ens vam possar. Desprès ens vam posar el banyador, i ens vam anar a banyar. Hi havien unes piscines (MINI PARK) que eren pels nens i nenes petits. LLavors el meu germà va anar corrents cap allà amb la meva mare i la meva tieta. Jo també vaig anar-hi. I l'aiguua d'allà, estava molt calenteta. Quant va passar una bona estona vam anar a dinar. A l'acabar de dinar, el meu pare, el meu tiet, i jo (el meu àvi no volia anar) vam anar a les atraccions. Bueno, als tobogans que hi havien allà per tirar-se.
Primer vam anar a un que es deia "KAMIKAZE". Buff...Era impresionant. Segon vam anar a un que es deia "SUPER SLALOM", vaig riure molt veient com el meu pare i el meu tiet es tiraven. Perquè quan es tiraven estaven apunt de sortir-se del tobogan. Tercer van anar a un que es deia "CRAZY RACE", en aquest ens vam montar dues vegades. Jo vaig guanyar a la segona vagada.
Jo desprès em vaig tirar sola per un que es diu "TWISTER", em vaig tirar sola perquè ells no es volien pujar en aquest .
Quant em vaig tirar vam anar per sogona vagada al KAMIKAZE.
Mentres tant que nosaltres pujavam a les atraccions , la meva mare, la meva tieta, la meva àvia i el meu àvi, estavan amb el meu germà al MINI PARK, hi havien mès d'un MINI PARK.
Hi havia una atracció que es deia "BOOMERANG" que jo no em vaig pujar, (ni ningú de la meva família), que era molt impresionant, però molt molt.
Al final, tots vam anar a comprar un gelat. I desprès vam anar a beure una EXIBICIÓ DE DOFÍNS.
Quant vam acabar de beure-la, vam marxar, però tinc que dir una cosa aquest parc el tanquen molt aviat. A les 18:00h.
Vam anar a buscar la foto que ens van fer al principi. Van quedar molt "xules".
I aquest va ser el meu dia al Marineland.
Us el recomano, és molt divertit, i si aneu amb la família encara més.
Ah! per cert, aquesta tarda, potser anem a L'AQUARIUM DE BARCELONA, però encara no ho sabem segur. Si anem ja us explicaré com m'ha anat.
Una abraçada
Marta Montero

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada