divendres, 20 de juliol del 2012

TRAVESSA NÚRIA-VALLTER


El dissabte 30 de juny vaig anar a Núria a fer una travessa.
Vaig anar amb: la meva germana (la Núria), el meu pare (l'Eugeni), un amic (el Cristian) i uns amics dels meus pares (el Jose, la Montse, el Joan i l'Encarna), també 2 més (el Toni i la Mònica) que a mig camí van girar i la meva mare (la Clara) que no va caminar i es va quedar a Núria perquè té un esquinç.
Vam marxar de casa a les 6 i vam arribar a l'estació del cremallera a les 8:30 aproximadament, vam agafar el cremallera de les 8:38, quan estàvem a Núria vam esmorzar i vam començar a caminar a les 9:45.
Vam anar des de Núria fins un pic que es diu "Noucreus" i després a fer el pic de l'Infern, però feia molt ven i no vam poder pujar. Després vam baixar fins a Vallter 2000, allà ens esperaven els cotxes amb la Clara, la Mônica i el Toni.
Va ser una excursió molt divertida tot i que feia molt vent i molta calor.
Marta O.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada