dissabte, 2 de juliol del 2011

PISCINES I RECOMANACIONS!

Hola Moler@s i Monter@s!
Durant aquests dies no he penjat gaires coses ja que només vaig a les piscina i un dia vaig anar a la platja amb l'Arnau Paredes i la Sandra Palomino.
La majoria de dies vaig a casa de la meva àvia a banyar-me a la seva piscina perquè jo no en tinc.
Ara a partir de finals d'aquest mes ja us aniré explicant més cosestes perquè aniré a diferents llocs...
COMPANYS!
Tinc dues recomanacions: UNA D'UN LLIBRE I UNA ALTRE D'UNA RECEPTA DE CUINA!
El llibre que us recomano i que m'estic llegint és aquest: TRES METROS SOBRE EL CIELO, molts de vosltres potser heu vist la pel·lícula, dons si llegiu el llibre és millor (també està en català).
La recepta que us recomano és de fer un pastís de les galetes OREO. La veritat és que jo el vaig fer i surt super bé. És molt fàcil, quan compres la caixa per fer-ho ja et venen tots el ingredients fins i tot hi ha el recipient, només et fa falta llet i mantega.
Heu de comprar el que hi ha a la foto per fer-ho!
Si el feu ja em direu com us ha quedat!
GAUDIU DE LES VACANCES!

MARTA MONTERO
LA MOLA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada