divendres, 24 de juny del 2011

REVETLLA DE SANT JOAN

Hola companys!
Jo com sempre estic explicant tot el que faig des de el primer moment, és a dir que intenaré explicar-vos tot el que faig durant tot l'estiu.
Ahir a la nit, com tots sabeu, va ser la Revetlla de Sant Joan, el que vol dir que es tiren petards.
A casa meva van venir els meus tiets, el meu cosí i el meu àvi. Vam començar a llençar petards només que van arribar ja que haviem comprat moltíssims(UN DELS ANYS QUE MÉS HEM COMPRAT).
Vam tirar fonts, petards dels grossos, "XINOS", traques, bombetes... Vam estar llençant fins les 22:30h perquè haviem d'anar a sopar.
A l'acabar de sopar vam continuar tirant petards fins les 1:00h o 2:00h de la matinada.
Desprès vam anar cap a dintre de casa i jo vaig anar a dormir perquè tenia moltíssima son però els meus familiars es van quedar desperts.
Tots els que havien vingut a casa es van quedar a dormir fins avui, que avui és el DIA DE SANT JOAN.
Avui encara no sabem que farem, però n'estic segura que alguna cosa.
BON SANT JOAN!

Marta Montero
La Mola

1 comentari: