divendres, 6 d’agost del 2010

VACANCES A MALAGA

Aquest any he anat a Màlaga de vacances amb els meus pares i el meu avi Paco.
El primer dia d'estar allà ven anar al casament de la meva cosina Gema.
M'ho he pasat mooooooolt bé! He conegut a cossins i cossines d'allà Màlaga, també he conegut a tiets de la meva mare i he vist la casa de la meva vesavia Amparo, que està en un petit barri de Canillas que es diu Rio Bermuza (perquè per allà pasa el riu Bermuza).
El meu cosí Antonio, ens va portar al neixement del riu Bermuza i jo hi vaig posar els peus, era molt fredaa!
Despres vem agafar un camaleó que va començar a correr pel meu braç!
Aquì no hi han camaleons degut el clima fred.
Quan veniem cap aquì vem fer nit a Toledo.
Si voleu veure algunes fotos cliceu AQUI.

Per problemes tecnics no he pogut posar-les en forma de precsentaciò.

1 comentari: